پرسپوليس 2- فجرسپاسي 3/ عجب فجريه... فجر سپاسي!
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  پرسپوليس 2- فجرسپاسي 3/ عجب فجريه... فجر سپاسي!   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 62396
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


پرسپوليس 2- فجرسپاسي 3/ عجب فجريه... فجر سپاسي!

 

ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر

ساعت 22:30

داور: سعید بخشی زاده

کارت زرد: سیدجلال حسینی

پرسپولیس: شهاب گردان، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، جلال حسینی، امیرحسین فشنگچی(جواد کاظمیان)، حمید علی‌عسگری (محمد نوری)، روبرتو سوسا، سامان آقازمانی، علی کریمی، کریم انصاری‌فرد (محمد قاضی).

سرمربی: مانوئل ژوزه

فجرسپاسی: وحید شیخ‌ویسی، سعيد قزل، محمد آفند، خالد شفیعی (دیگو ماکسیمو)، علیرضا جلیلی، رضا حقیقی، عباس محمدرضایی، جوکار، مجتبي ترشیز، محمدمهدي نظری، بابک لطیفی

سرمربی: محمود یاوری

شرح بازی:

دو تیم در بازی اول خود به یک پیروزی دلچسب دست یافته بودند. فجری ها در خانه، تیم ذوب آهن را با سه گل، گل باران کردند و پرسپولیس هم با گل دقایق پایانی جواد کاظمیان سه امتیاز شیرین خارج از خانه را از آن خود کرد.

پرسپولیس که در هفته ی اول از دقیقه ی 72 به بعد با سیستم 1-3-2-4 بازی کرد، در این بازی از ابتدا با این سیستم بازی کرد و کریم انصاری‌فر مهاجم نوک این تیم در این بازی لقب گرفت تا وظیفه بازی‌سازی اصلی در این دیدار بر عهده ی شاه مهره سرخ ها یعنی علی کریمی بیفتد.

بازی تقریبا بی‌هدف پیگیری می‌شد که با ضعف مهاجمان و سپس هافبک و مدافعان تیم فجر سپاسی، سناریویی از اشتباهات تیمی رخ داد تا حمید علی عسگر با دروازه بان فجر تک به تک شود و با خطایی که دروازه‌بان بر روی علی عسگر انجام داد و داور تقریبا(!) ادامه بازی داد، دروازه خالی جلوی فشنگچی قرار گرفت تا این بازیکن اولین گل خود را به ثمر برساند.

در ادامه کریم انصاری فر در دقایق 33 و 35 دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا همچنان در امر گلزنی ناموفق باشد. فجری ها هم در دقیقه 41 از روی یک ضربه ی ایستگاهی صاحب موقعیت خوب گلزنی شدند که شهاب گردان مانع از گلزنی آنها در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی شد.

توپ‌ربایی علی کریمی در دقیقه 43 و پاس زیبای این بازیکن، فشنگچی را برای سومین بار در نیمه اول صاحب موقعیت خوب گلزنی کرد که این بازیکن با بی‌دقتی توپ را به آسمان کوبید! نیمه اول با همان تک گل امیرحسین فشنگچی به پایان رسید تا منتظر اندیشه‌‌های دو مربی در نیمه مربیان باشیم.

نیمه دوم بدون تغییر از سوی هر دو مربی آغاز شد. فجری ها در دقیقه 53 از روی نقطه ی کرنر و با استفاده از تنها 4 ضرب توانستند با شوت عباس محمد رضایی دروازه گردان را باز کنند. محمد قاضی در دقیقه 65 بازی به جای مهاجم ناکام این دیدار کریم انصاری فر به میدان آمد. محسن بنگر در دقیقه 75با بی دقتی خطایی را بر روی بازیکن فجر مرتکب شد که داور خطا را داخل محوطه جریمه تشخیص داد تا رضا حقیقی گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

بعد از دريافت اين گل، پرسپوليس سراپا حمله شد و بازيكنان اين تيم براي فرار از شكست خانگي به شكلي احساسي به دروازه حريف حمله‌ور شدند. همين حركت سرخپوشان كافي بود تا ميهمان شيرازي روي يك ضدحمله فرصت مناسبي را براي زدن گل سوم به دست آورده و در كمال ناباوري سومين گل را هم به ميزبان خود تحميل كند. روي اين گل، سستي روبرتو سوسا كاملا به چشم آمد. هافبك دفاعي پرسپوليس يك مسافت 50متري را در كنار گلزن فجر طي كرد اما نتوانست مانع پيشزروي و گلزني او شود!

حملات پراكنده پرسپوليس در دقايق پاياني هم فقط يك بار روي شوت خوب محمد قاضي به ثمر نشست كه البته براي فرار از شكست كافي نبود. اگرچه، محمد قاضي با اين گل در دقايق كوتاهي كه در ميدان بود مفيدتر و آماده‌تر از كريم انصاري‌فر نشان داد.


بهترين بازيكن:

رضا حقيقي با بازوبند كاپيتاني در ميانه ميدان براي فجر سپاسي همه كار كرد. توپ گرفت، پاس داد، تكل زد، و بالاخره پنالتي حساس تيمش را مثل يك بازيكن باتجربه به تور دروازه حريف رساند. پرسپوليس امشب فهميد بابت نخريدن اين هافبك خوش‌نقش چه ضرري را متحمل شده است.


اتفاق ويژه:

سوتي كه سعيد بخشي‌زاده به نشانه ضربه پنالتي به صدا در آورد، تبديل به نقطه عطف بازي شد. داور اين مسابقه خطاي بنگر را در شرايطي اعلام كرد كه خطر خاصي دروازه پرسپوليس را تهديد نمي‌كرد. به نظر شما اين پنالتي حاصل ناشي‌گري بنگر بود يا اشتباه داور؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');